Thursday 7 March 2013

Γραμμα στους Ελληνοκυπριους

Τίποτα δεν είναι ξεχωριστό, απλά και μόνο επειδή συνέβη και στον τόπο σου.
Έκανες λάθος; το πληρώνεις. 'Ολη αυτή η κλάψα.. γιατί; ποιός ο σκοπός; τι προσπαθείς να κάνεις; ποιόν πας να ξεγελάσεις;

Κύπριε, για ποιά κατοχή μιλάς; Τι είδους κατοχή είναι αυτή, με το μεγάλο σου σπίτι, το εξοχικό, τα δυο βόλβο και με όλα σου τα παιδιά να δουλεύουν στην κυβέρνηση;
Καταστρέψαμε τα πάντα σ'αυτό το νησί, και ακόμα κατηγορούμε τους Τούρκους, τους Άγγλους, τους Έλληνες, και όλους τους άλλους επειδή φοβόμαστε να κοιτάξουμε στον καθρέφτη.

Για χρόνια, αυτό ήταν το μόνο που άκουγα: "Οι Τούρκοι είναι κακοί, αυτό που κάνουν είναι παράνομο! Παράνομο!"
Ξέρουμε όλοι τους αληθινούς υπαίτιους, κοινό μυστικό. Μα φυσικά, αυτοί είναι ήρωες, ανεμίζουμε τις "made-in-china" ελληνικές μας σημαιούλες σε καθε περίσταση για να τους τιμήσουμε. Όμως φυσικά, το φταίξιμο ανήκει στην Τουρκία. Φυσικά, αυτό που κάνει είναι παράνομο.

Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ακόμα θέλεις να παλέψεις για την Κύπρο; Δεν με νοιάζει πια. Δεν υπάρχει κάτι για το οποίο να αξίζει να παλέψεις. Αυτό που άξιζε ήταν να ενωθεί το νησί. Είχες την ευκαιρια το 2004. Την απέρριψες. Οι περισσότεροι δεν θέλουν τα σπίτια τους. Μισούν φανατικά τους Τούρκους, ποτέ δεν θα ήθελαν να ζήσουν μαζί τους, και ποτέ δεν ήθελαν. Γι'αυτό και δεν υπάρχει τίποτα για το οποίο να αξίζει να παλέψεις, γιατί το "θέλω να πάω πίσω" είναι ένα μεγάλο ψέμα. Παραδέξου το, μπορείς;

"Θέλω το σπίτι μου! Ζητάω πολλά; και μόλις το πάρω, θα εξαφανίσω όλους τους βρωμο-τουρκοκύπριους απ΄την περιοχή, δεν μπορώ να τους βλέπω! πονάνε τα μάτια μου! κοίταξε τι λυπημένος που είμαι! δεν είναι τίποτα δικό μου φταίξιμο, είμαι θύμα! είναι όλοι αυτόι οι μεγάλοι και τρανοί που πούλησαν το νησί μου, γιατί εγώ ήμουν ένας μαλάκας που σκότωνε τα αδέλφια του!"
αυτά ακούω όποτε λες.. "θέλω να πάω πίσω"..

No comments:

Post a Comment